Dagen

Hörde precis att 42-åringen har erkänt att han mördat Engla, hemskt! Usch, tänker på alla hennes anhöriga o de som kände henne..
:(

För övrigt sitter jag här med en ansiktsmask ska snart in i duschen.. Har hunnit med riktigt mycket idag tycker jag, pluggat liite, cyklat ner till byn o handlat lite, gått en runda, dammsugit huset, plockat upp diskmaskinen, gått en runda, gjort en massa sit ups (ska göra några till snart) o sen vart ute o övningskört en runda! Och jag tycker ändå att jag suttit vid datorn en hel del, jag är snabb! ;D
Övningskörningen gick iaf bra, inte kört på jätte länge (tror inte jag kört detta året), men det gick bra - som sagt..
Sen har jag framkallat foton med, isabelle & angelica beställde samtidigt, så blir frakten o så billigare :)

Nej, nu ska jag göra sit ups igen, snart beach -08 ju ;D haha!
Ha en bra kväll! Puss

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

hihih kusin, tack! :)

2008-04-14 @ 16:07:56
URL: http://annihoneys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0