800 bilder senare..

Puh, nu är jag hemma efter en heldag på tävlingar! Va hemma en snabbis och laddade kamerabetteriet pytte lite, typ 15 minuter, sen passade jag på att äta då med.
Hur många bilder har jag tagit då. Hm, kanske 800 stycken. Så nu kommer det tråkigaste, att redigera dem. Men jag är lat, så ska nog cykla ner till byn och köpa pengar till mobilen så jag sedan kan köpa en tjänst hos dem där jag har min hemsida och sedan märks bilderna när de läggs in, mycket smidigare ;D Men måste ju ändå redigera dem i slut ändan, men gör nog såhär så länge.

Har vart fint väder nästan hela dagen, regnade lite, men annars har solen gassat!
Byn var det, puss!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

låter skoj, hoppas vi får se några bilder iaf :P :)

puuuss!

2008-08-16 @ 18:35:09
URL: http://annihoneys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0