Inställdt tåg = lång väntetid, suck.

USCH!!!!!! Jag har åkt tåg i ett år nu, alltså från början de "nya" tågen började gå, och jag har aldirg vart med om att tåget blivit inställdt, förseningar men adrig inställdt. Förren idag. Inte det minsta kul!
Slutade vid 5 idag, tåget skulle gå sen vid kvart i, så jag kollade i lite affärer sen gick jag bort mot stationen för att vänta där. Jaha, vid halv, tror jag det var, så sa de att tåget var inställdt pga tekniskt fel. Säkert!
Sen tog det en timme innan buss kom och vi kom iväg med den. Så kom hem nu vid halv 8! 2,5 timme senare än jag slutade.
Med tåg brukar det ta ca 35 minuter från Kristianstad-hem. Idag tog det lite längre tid. SUCK.

Praktiserar iaf på H&M, har typ bara larmat och galgat kläder idag. Kanske inte så roligt i längden men man får se så många kläder som man säkert inte hade sett i butiken sen.

Nu måste jag fortsätta med att fixa färdigt bilderna! :)
Hörs efter det :) Puss.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

vad kul med h&m, du får berätta när det kommer nått nytt :) hihi.

puspuss <3333

2008-08-19 @ 21:56:59
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0