Suck, redigeraredigera.

Nu har jag redigerat i 2 timmar, eller har hunnit äta med, så räkna bort 30 minuter. Men 1,5 timme då, och jag har bara hunnit med en klass, första LB'n som gick idag, börjar mitt i ;) Men det var bara för att jag hade det minneskortet i kameran.

Jag känner mig så stressad, vill bara bli klar med dem nu, men har över 400 bilder i kameran + några till i datorn.


Bild på Hanna från idag.

Håller på att ladda upp de bilderna jag hunnit redigera på hemsidan.
Nu får jag fortsätta med nästa klass, sen alla andra korten. Jag kommer somna på tagentbordet! Är så trött.
Svarar på kommentarer imon, elr på måndag, när jag hinner helt enkelt..
Puss.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

jobbigt aatt redigera :P haha.

ses imon? :)

puss <33333

2008-08-16 @ 21:42:37
URL: http://annihoneys.blogg.se/
Postat av: bella

fin bild! :)

pussar!

2008-08-17 @ 12:41:48
URL: http://ciaobella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0