My camera and I.

Innan idag såg jag att min hemsida blivit länkad på Mörrums Ryttarförenings hemsida. Och nu kollade jag igenom min besökslogg på min hemsida, och över 50 stycken har klickat sig dit från Mörrums RF's hemsida, skoj! :)
Dessutom är det någon som har hittat dit från finska och franska google! Inte illa ;)

Ett fult kollage på mig o kameran ;D

Har nästan precis målat naglarna, elr ja de har hunnit torka så var en stund sedan nu. Så ska föna mitt fluffhår nu o ska spraya i blondspray, inte använt det på mig ännu ;D
Kram.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

jättefint bildkollage ju! :)

kul med hemsidan och allt :D:D

vad gör du i helgen?

puss <333333333333333333

2008-08-24 @ 20:44:12
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0