Foto leveranser.

Jag är inte vidare bra på att uppdatera nu förtiden, men snart är det lov så då blir det kanske lite mer, om det händer något kul vill säga :) Ska bli riktigt skönt med lov kan jag lova!

Fått en hel del foton nu med, skickat iväg några, och sen har jag en massa som ska till en annan. Ska hämta ett foto imon som ligger och väntar på posten sedan kan jag leverera dem :)

OCH JUST DET!
Jag har haft en bild i tidningen, igen :D
Har haft i BLT innan och nu i tidningen Ridsport. Frågan är hur den har hittat dit..
Men kul iaf!

Själva bilden:


Nej nu får jag väl ta och plugga lite psykologi, sista provet imon för denna terminen! Sen imon blir det julmys med klassen då vi har praktik på fredag, mysigt.

Puss.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

vad kul med tidningen och allt! :D stod det ditt namn denna gången?

pussar kusin <3<3

2008-12-17 @ 19:30:11
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: bella

vad roligt!!! :)

pussar.

2008-12-18 @ 21:43:12
URL: http://bellayeah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0