If you want to have fun, it be fun.

Gårkvällen/natten var rolig, jag och Sofie dansade järnet. Skoj! :) Det blir vad man gör det till. & vi hade som sagt kul iaf :]Idag har jag inte gjort mycket, legat framför TVn och kollat på The Hills mest hela dagen, skönt med slappedagar :)

För övrigt klippte jag sönder mitt armband jag köpte förra helgen i natt :( Fick inte av det och sen råkade jag klippa sönder haken. Fick inte av mig ringen heller, gick inte med vatten och tvål så den fick jag med klippa sönder, fast imorse med pappas hjälp. Den går och använda igen o nu kan jag bestämma storlek själv, lite posetivt.
Men fan med armbandet! :(

Nej, nu ska jag fortsätta med min slappedag.
Puss.


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

vad mmyyyyyzigt :)

köpt alla julklappar?

puss.

2008-12-13 @ 17:41:48
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Sofie

Tack för igår :D

Jäkla otur :/ Testade du is på fingret med? :O

2008-12-13 @ 23:50:45
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0