Ny avdelning.

God Kväll.
Nästan precis kommit hem från praktiken, har bara hunnit äta, lövbiffsgryta mmm!
Har bytt avdelning på H&M också, från Dam - Everyday till Barn - Baby avdelingen. Kul med lite byte. Och småsmå barnkläder är bara för söta! Det enda negativa med barnavdelningen är skrikande barn, men det hör ju till..
 
Fått hem två småfoton jag beställde för någon dag sedan, ska byta ut några jag har i ramar. Passar in lite bättre än dem jag har nu som är från Gran Canaria, alltså sommarbilder och nu är det ju vinter ;P

Nu ska jag bara slappa, bloggar förmodligen mer sen :))
Puuuss.

Kommentarer
Postat av: Tobias

haha jag förstår, nice nice ;D

2008-12-05 @ 21:36:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0