My year.

Mitt år sammanfattat. Man glömmer fort, dock kommer jag ihåg förra nyår som om det bara vore för ett par månader sen. Tiden går snaabbt!

Siste januari åkte jag och La Familia till Gran Canaria i en vecka framåt. Skönt att komma iväg till ett varmt ställe när det var vinter här :) I februari hände det nog inget speciellt mer än att jag fortfarande var på Gran Canaria då. OCH jag skaffade ju bloggen då med, justdet.

I mars började jag umgås mer med mina kusiner :) Och vi började ta massa bilder på varandra tll olika blogg "headers" osv.

April
, hände det nog inget speciellt, haha..
Maj, köpte systemkameran. Fotade först hopptävlingen också :) (Dock är denna bilden från juni/juli.)

Slutade 2:an och fick sommarlov i juni, fotade en massa.
Juli, sommarjobbade på dagis via kommunen, fotade hopptävlingar och var ute med båten på bla. Hanö :)

I augusti började skolan igen, 3:an och sista året. Började praktisera på H&M.
September, fotade DM både ponny hopp och häst dressyr. Hade min första bild i tidningen( från dressyren), dock stod det inte att det var jag som tagit bilden :/

Fyllde år i oktober.
November
, jag och Sofie var i London!

Hade en bild i tidningen ridpsort i december, denna gången OCH det stod att jag fotat då med ;)


GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

shite vad tiden har gått snabbt! det känns som det bara var några veckor sedan du var utomlands :P jag tycker det har varit jättekul att vi har börjats umgås detta året jennie!!!! det måste förbli så :) ha en kanon kväll nu och GOTT NYTT ÅR VÄRLDENS BÄSTA KUSIN!! <3

2008-12-31 @ 19:43:14
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: bella

svar: tack kusin! :D

2009-01-01 @ 14:55:35
URL: http://bellayeah.devote.se
Postat av: Sofie

Gott nytt år! :D

2009-01-01 @ 17:50:24
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, I know ;)

Jo, jag hörde det på nyheterna.. läskigt :S

2009-01-01 @ 21:59:55
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0