30 juli.

Vart hemma ett tag nu, men håller på och reidgerar bilder från i helgen så vill inte sluta utan få gjort så mycket som möjligt så alla kommer upp på hemsidan! :)

Men det har vart jätte mysigt på Hanö :) Igår gick vi den vanliga rundan för oss, Bönsäcken-Engelska Kyrkogården-Fyren och sen ner till båten :)
Idag har jag och bror badat många gånger, riktigt skönt i vattnet, dock var det lite algblommning :/
Körde lite hem sen, och rejsade med några andra båtar, haha. Tyvärr förlorade vi, även att jag hade gasen i botten :( ^^
Bilder från igår och idag kommer nog imon, just nu vill jag först göra färdigt bilderna från helgen innan jag börjar på nästa :)

Hörs senare! Puss.


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

kul med bilderna :D

jag vill med dig på det stora blåa havet, hahah! ett måste innan skolan börjar! och rida förståss :D



miss you, puss <33333

2008-07-30 @ 21:33:59
URL: http://annihoneys.blogg.se/
Postat av: MH

Jag hade görtrevligt på Liseberg, mer bilder kommera! Vad tycker du om kepan då? ;)

2008-07-30 @ 22:30:54
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0