Åker iväg.

Såå, nu har jag jobbat färdigt på dagiset. Ganska skönt faktiskt :)
Populärast bok under dessa 3 veckor har varit: *trumvirvel* Bajsboken! Själv tycker jag den är riktigt tråkig och jobbig, men inte små dagisbarn inte, den boken är rolig den ;)

Har precis duschat nu och maten värms. Om en timme ska jag ta tåget till Karlskrona för att fota och hjälpa Hanna när hon ska tävla nu i helgen. Ska bli kul och skönt att komma bort lite :)
Så blir bloggpaus tills söndag någon gång :)
Innan jag sticker får jag nog byta väska, haha. Jag får inte platts med det jag ska ha med mig, men kameraväskan tar ju faktiskt ganska stor plats (A), skyller på den ;)

Jaja, vi hörs på söndag, ni får ha en underbar helg i solen :D
Puss Jennie.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

ha det gött cousin! :)

pusssssar <333

2008-07-26 @ 21:40:08
URL: http://annihoneys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0