Ännu fler..

Stackars er, vad jag plågar er att se på mina foton, haha ;D Nejmen, jag tvingar ju ingen att kolla på dem. Men jag hoppas ni gör det ändå, släng gärna iväg en komentar o säg vad ni tycker om bilderna. Jag tål kritik :)

3 ansiktsbilder, kan man väl kalla det :)

Bella, jag som fotat.

Angelica, Clara som fotat.

Clara, Angelica som fotat.

Jag som fixat till bilderna, håller på med de sista nu. Sen ska jag ta och fixa några foton Hanna tog på Börjes Cup, sen har jag bilder i kameran som jag fotat idag, undrar om jag hinner och orkar dem med. Får se vilka jag tar först :)

Skriver nog snart igen :) Puss

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

fina bilder kusin (not me..) :P haha.



ses kankse imon! :) god natt!

pussss, <333

2008-07-12 @ 23:56:27
URL: http://annihoneys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0