Dagen i bilder + shopping.

Dagen började med att jag fick stressa fr att hinne med bussen, men ändå var jag i tid o fick t.o.m vänta på den. Träffade Sofie i stan gick och kollade lite, sen efter 30 minuter så kom vi på att vi nog hellre ville till Kristianstad så så blev det. Gick inom Ica och köpte baguette + Loka.


Sofie på tåget.

Loka Päron, går inte o slå!

Testade en jumpsuit på cubus, men köpte den inte. Nu vet jag inte om jag ångrar mig ? Beslutånget, hm.

Testade fina o kalas sköna gladiator sandaler på scorett. Köpte dem dock inte.

På kvällen efter Sofie åkt hem fotade jag Hanna lite när hon red, dock dog batteriet ganska snabbt.




2 linnen från cubus, 2 för 149:-
sandaler från iniska, 199:-
sen saltvatten spray + läppbalsam från H&M, även en bh som inte är med på bilden från H&M.

Innan vi tog tåget hem köpte vi en milkshake + muffins på donken, sen jordgubbar som vi skulle äta på tåget hade vi tänkt. Blev dock bara milkshaken som dracks upp under tågresan. Tåget fick vi dessutom springa till, men det var inte bara vi som fick springa, så det jämnade ju ut sig, haha!
Jordgubbarna åts sen upp hemma på altanen med socker på, mycket gott.
Har vart kul idag, väldigt mycket skratt och lite smått blonda korkade kommentarer på slutet, men det är sånt man får leva med, haha!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, kul hade vi xD hemsk bild på mig dock.. och du skulle köpt jumpsuiten, du passade jättebra i den :)

2008-07-04 @ 00:09:25
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0