7/6

Är helt slut nu, vart en lång dag, typ ^^ Åkte ut med båten vid 12-tiden, körde runt lite i Karlshamns skärgård sen la vi till vid Bockö. Jag & bror gick en sväng och fotade lite. Senare åt vi och bara slappade i det härliga vädret :) Var hemma vid 7, sen fixade jag Ballerina och så red vi iväg, var ute i lite mer än 1 timme, härligt :) Dock var flugorna och myggen jobbiga. Och lilla Ballerina var nervös för vi red själva, stackarn ^^ Men det är bara och gilla läget, hon var fin annars :)

Söt bild på henne, inte lätt o fota samtidigt man rider, särskilt inte med en seg mobilkamera ;D


Nu ska jag snart gå o sova, så jag vaknar någorlunda tidigt imon så jag kanske kan rida på morgonen, om det är svalt då. Bilder från båtturen kommer imon, orkar inte fixa med dem nu :)
God Natt :)

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

god natt kusin min :) <33333333

2008-06-08 @ 00:15:20
URL: http://annihoneys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0