Dagen i bilder

Strax innan 2 tog jag och Angelica cyklarna till Elleholm, köpte jordgubbar, kex och en tidning innan.

Egentligen är bilden tagen när vi är påväg hem,
men vi kan ju låtsas att det är när vi är påväg dit ^^

Elleholm

Goda jordgubbar



Häärligt väder, blåste knappt något där ute :)

Angelica badade

Kusinerna <3 varandra :)

Angelica ute på bryggan

Min söta kusin :)

Hahaha! Men jag badade faktiskt också,
även att Angelica är typ sämst på att ta foton i rätt tid ;)

Vi tog några jordgubbar, hihi :)

Mums!

Sen cyklade vi hem de 6 km från Elleholm :)

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

SKITKUUUUUUUUUUUL blogginlägg med dagen i bilder faktiskt :) ful närbild på mig bara! :P haha. det måste vi göra om! :):)

puss kusin <3333333333

2008-06-04 @ 23:02:29
URL: http://annihoneys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0