Karneval

Kom hem från skolan/karnevalen för snart 1 timme sen, tåget var försenat dessutom, kul!

Dagen i skolan började med att vi spelade bowling-kubb på idrotten, haha, och sen gjorde vi även samarbetsövningar.. Ganska kul :)
Sedan fixade vi inför karnevalen, gick och åt på någon pizzeria i Sölvesborg och sen tog på våra söta kläder. Haha!
Sen gick och några, bla. jag, cyklade karnevalen. Skrek gjorde vi med, men vi hördes ändå inte så mycket då dom före oss hade megafon och skrapade med spadar. Men vi skrek på ändå.
"DISSA BILEN TA CYKELN!" bla. haha, skrek så mycket att jag knappt hade någon röst kvar, skrattade även en hel del.
Va ganska kul iaf :)
De som vann sen var alla (?) SP 1:orna, som vanligt?, sen BF2b (?) tror jag det var.

HP's nya stil ?! ^^

Haha, vi var såå söta i cykelhjälmar ;D

Karnevalståget framåt.

Kommer kanske en film senare ikväll eller imon när vi ska skrika vår "hejaramsa". Haha..
Nu ska jag göra ingenting, kolla på film o bara slappa.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: jenna

sv: a hela 2 sekunder (;

2008-06-11 @ 22:17:07
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

kuul! :) jag ser mina hjälmar ;D :P

puss, <33

2008-06-11 @ 23:27:55
URL: http://annihoneys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0