Grattis!

Grattis till Pigall som fyller hela 3 år idag.
Och även Grattis till Klingan som fyller 19 år :)


Idag har det vart skola som vanligt, började med matte lektion, repertarade det vi ska ha prov på nästa vecka = typ hela boken. Men det jag gjorde, massa olika ekvationer, gick iaf bra :) Ekvationer är ganska lätta att förstå.
Efter var det svenska prov, kryssporv, vår lärare är såå engagerad ;D Men hade iaf Svenskans språkhistoria(?) Men de gick nog bra, hoppas jag :)

Sen hade vi samhälle, där jag inte orkade göra något, så satt på datorn :) Sen var det dags o kolla på teater som några på skolan gjort, den var faktiskt rolig. Annars brukar ju teatrar vara ganska tråkiga, men i denna skrattade nog alla nästan hela tiden ;D

Sen hem och slappa, fotade lite. Har tagit över 1000 kort nu, på en vecka, är väl ganska lagom :) Har även hunnit med och ut & gå och övningsköra, gick riktigt bra - tycker jag ;D
Just det! Var i stan också, var någon rea på bohaget som mamma ville kolla in, så följde med :) Blev en burk, ni får se bild på den en annan dag! :)

Nu ska jag fixa iordning gympa väskan tills imon, så kan jag sova lite längre :P Sen plugga lite matte.
Puuuss!


Annan bild jag tog idag :)

Kommentarer
Postat av: Louise S.A. - Au pair i USA

Det blev Sony kameran och jag är jättenöjd med valet. Jag har haft flera "chock of the moment" ikväll. HAHHA.



Ha de så bra!!

Kramar Louise

2008-05-21 @ 04:46:53
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: MATILDA

congrats :)

2008-05-21 @ 15:25:36
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: Erica

Oh va söt, är det en nordsvensk?

2008-05-23 @ 10:06:23
Postat av: Jennie

Erica: Nej, han är en korsning mellan welsh och halvblod :)

2008-05-23 @ 12:21:01
URL: http://jensis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0