Skolan

Hur är det med er idag allesammans ? :)

Jag är i skolan nu, haft tursim där vi hade frågesport och fick reda på betygen, & nu är det Praktisk Marknadsföring, gjorde färdigt en uppgift, sen fick vi reda på betyg där med, nu är det inte mycket kvar.

Ringde till H&M nyss, så om ca 50 minuter tar jag tåget till K-stad. Prata med henne, ska nog köpa ett nagellack med, hallonrött vill jag ha. Får se om jag hinner, vill hem så snabbt som möjligt, men ääh har ju all tid i världen, nästan iaf.. :) Dessutom kom studiebidraget idag med!

Bild på en trött Ballerina :)


Jaja, hörs ikväll! :) Puss


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

jag har letat efter det perfekta hallonröda/rosa nagellacket :P visa om du hittar nått bra sen :)

puss, kusin <3

2008-05-30 @ 13:52:43
URL: http://annihoneys.blogg.se/
Postat av: Rebecca

jag tävlar just nu ut ett set, ingående 3 nagelack på min blogg! gå gärna in och kika där :)

2008-05-30 @ 15:47:35
URL: http://rebeccalikefotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0