Första skoldagen efter lovet.

Sitter och skriver lite på min svenska redovisning som jag ska ha imon, eller på onsdag, beror lite på hur många som hinner osv imon. Flamländska, ingen kul redovisning o han säger att vi ska stå och prata i 5 minuter, räcker 5 sekunder ? Nejmen, jag får inte ihop mycket iaf och det kommer gå snabbt och prata. Jaja.

Vart på Kick Off idag, var bra föreläsning tycker jag. Sen skjutsade Lina hem mig, himla snällt du ;p
Och nu, som sagt håller jag på med svenskan.

Och allt har ordnat sig med London nu, så jävla skönt rent ut sagt! Blir en dag längre, så vi åker hem på måndag istället för söndag, men det gör ju inte oss så mycket ;)
Så när jag gjort färdigt svenskan så måste jag kolla igenom vad jag ska ha med mig och slänga det i tvätten som behövs tvättas. Bra att man är i tid ;)

Nej, svenskan gör inte sig själv, tyvärr :/
Puss.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

usch för skola och plugg!!!!!!! :P

pussar kusin min <3

2008-11-03 @ 22:08:02
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Jennie

trist för er att lovet är slut :P

2008-11-03 @ 22:25:20
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0