Måndag, igen.

Kallt är det idag, minus ute och nästan inne med.. Våran panna hade lagt av nu under dagen, typiskt när pappa inte är hemma! Men vi fixade det med telefonkontakt :P

Dagen började med att jag fick skrika på busschaffisen att stanna. Han bara fortsatte köra även att man tryckt på stopp-knappen, tror jag skrek ganska högt för hade musik i öronen så tänkte inte på det, haha! Men han stannade iaf :)

Ställde in den sista lektionen idag ska jobba hemma med uppgifter så jag kom hem 3 timmar tidigare än jag brukar, sköönt! Sen gick jag till pappas hyreshus och hällde på pellets och vandrade sedan vidare hemmåt sen kommer mamma när jag nästan är hemma så jag övningskör en runda direkt då, typ till stan och tillbaka, gick riktigt bra faktiskt, kul! :)

& nu är jag hemma och ska snart ta och göra de frågorna.
See you later. puss.


Kommentarer
Postat av: Jennie

riktigt kallt idaG :p

2008-11-24 @ 17:22:34
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

hahaha, jag hörde dig allt!! ;)

puss.

2008-11-24 @ 17:57:49
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0