Yesterday.

God Morgon/Dag.
Igår blev det inte mycket uppdaterat, det hanns inte med. Hade fullt upp, Men nu så.

Gårdagen började med körlektion o sen vänta på tåget, inom resebyrån med. Får hoppas de hittat ett annat flyg med bättre tider än det de hade hittat nu.
Sen var det hem och rida och fixa direkt. Red Pigall, gick bra men har är så annorlunda mot Ballerina :) Sen hem o fixa iordning mig efter det. Till Josse på förfest sen en stund till Jens & Co. Tåget till K-stad & Grand.
Jag & Evelina fick gratis biljetter av någon, himla snällt. Ja, va väl helt okey där. Förutom trångt o en massa glas splitter på golvet.
Inga bilder togs, attans va, haha.

Nu måste jag plugga en timme innan jag ska till stallet o rida osv.
Och idag är det kallt som tusan. Blä.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad blev det nu för kläder då ?

2008-11-01 @ 14:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0