Dagen, gårdagen och morgondagen.

Startade inte datorn förrän nu ikväll. Och bloggen har varit riktigt seg! Som sirap.
Men jaa. Vart i skolan idag, som alla andra dagar. Slutade 1 timme tidigare för vår naturkunskap var inställd.
Har pluggat sen, Rättskunskap och Körkorts teori. Hann inte allt.

Fått fler foton jag beställt också. Så några ska jag leverera imon. Skickat iväg 2 stora brev innan idag också :)

Skolfotot igår hoppas jag blev bra. Det enskilda blev väl helt okey. Fotografen gjorde så jag fick världens smile! Haha! Han bara "Och så smilar vi lite Jennie, smiiiila nu då." Ja, det är väl klart man börjar le då, nästan skratta, haha! Men ja, det blir nog bra :)
Beställt foton från det med, så nu är det fixat.

Morgondagen börjar med framkallning utav de bilderna vi tog med den analoga systemkameran i tisdags på Fotografisk Bild :) Hoppas det blev några bra och så :P

Sa att jag skulle gå och lägga mig vid 9 idag för jag har vart så trött, men nu är jag piggelin. Hörs imon, antingen i skolan eller efter skolan och teorin.
Puss.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

hihi :) <3

2008-09-11 @ 12:49:42
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0