Stressigt.

God Kväll :)

Har precis kollat på Top Model 10 ska gå och lägga mig och läsa "läxan" i teorin vi har tills imon perfekt att börja dagen/kvällen innan när det är hur mycket som helst! Duktigt Jennie.
Hade hoppats på att jag skulle gjort lite på en Psykologi inlämning nu i veckan också H
ar jag gjort det ? -Nej.
Lat ? - JA! :/

Red Ballerina innan, hon var pigg och lite busig :)

Ballerina kollar på några rådjur som skuttar iväg.

Ska bara mejla projektplanen, till mig själv, som ska lämnas in imorgon.
Är jag färdig ? -Nej.
Ibland hatar jag verkligen mig själv, tar inte tag i någonting, som tur är har vi lektionen också på oss..

Nu måste jag läsa den dära teorin..
Puss.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

lycka till då jennie! hoppas du hinner :)

pussar <333

2008-09-18 @ 09:27:04
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0