Long long day.

Lång, lång dag, blev det idag. Trodde inte det skulle vara såå många starter, hallå det brukar ju inte vara det ?! Men bara till att hoppas att jag får några bilder sålda iaf :)

Fina solbränna i ansiktet har jag med fått. Glad att jag inte hade solglasögon utan de vanliga, blir inte så stora streck då ;) Men sen är jag vit på vissa ställen för jag tog på concealer, aldrig mer att jag gör det när det ska va sol! Inget fint att vara fläckig..

Nej, måste sätta mig med alla bilder jag tagit nu så några iaf kommer in :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

hoppas det blev fina bilder, kul o se resultaten sen :) PUSS <3

2009-04-13 @ 20:07:18
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0