Gårdagen och dagen

Jahapp.. Vad ska jag säga eller skriva rättare sagt..
Igår var det vanlig jobbdag, sen körde jag och lisa och handlade, sen när vi kom hem igen hade det grillats, gott! Inte ätit grillat sen midsommar. Skandal :P
en körde jag och Lisa till flygplatsen för att hämta upp en om ska kolla på hästar hos Frida. Hem igen. Sova. 

Idag ringde klockan 5.25, börjar 5.30 (haha). Fodring, mockning och passning av Alwin resten av dagen. Blev inte att vi blev lediga tidigare så jag tog beslutet att sova när Alwin gjorde det, mycket bra tycker jag för nu är jag inte så trött som jag skulle vart annars.

Nu ska jag in i duschen för det blir nog bbq ikväll igen, mysigt :) Sätta kamerabatteriet på laddning med inför helgen, tävling i Bonheiden då.


Jag i fredags, innan jag och lisa stack ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0