Måndag

Hejsan hoppsan!
Livet här nere rullar på som vanligt, mest jobb och så :) Vart tävling i Valkenswaard för Henk i helgen som var så kollat 2 klasser han var med i. Den ena gick bättre än de andra.
Tävling där nu till helgen igen, för både Frida & Henk denna gången. Och jag hoppas på lika fint väder som det vart denna helgen!

Nu ska jag, Maja och Jill gå och äta, förmodligen på De Kempen här i byn :) Blir bra, orkar inte laga något ändå. Ch har ingen matlust heller egentligen, men den kommer knsk tillbaka om man äter något gott :P I hope. Haha.

Kram!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

ät ordentligt kusin! haha skojar :P saknar dig i massor <3

2009-08-17 @ 19:35:47
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Sofie

Haha, ja det var lite kul ^^

Nae, det blir inte det... Jag är 5 reserv, så jag lär inte komma in där. Men det gör inget :) Ett sabbatsår passar bra till mig :P Ska plugga lite språk hade jag tänkt :)

Saknar dig med jennie! :/

<3

2009-08-17 @ 22:23:28
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0