Update

Snabb uppdatering da jag sitter pa flygplatsen i Düsseldorf, har hittat en dator där Ä och Ö finns, men inte a med en prick ovanför, illa ;D

Har lämnat Lisa här, sa nu sitter hon nagonstans i luften pa väg hem till Sverige. Trakigt. Men hennes knä blev inte bra och hon kan ju inte göra nagot här. Trakigt för mig, vi har kommit varandra ganska nära nu, har ju bott,och typ gjort allt ihop nu sen jag kom. Men jaja, sa är det. Vi far halla kontakten via datorn sen far hon komma ner och hälsa pa.
Ja, nu sitter jag iaf här för jag ska hämta upp Maja när hon kommer. Körde hemifran vid 3, Lisas flyg gick vid halv 7 och Majas kommer in vid 10, lagom kul och vänta! Glömde bok/tidning och finns knappt nagra engelska tidningar har, de som fanns sa jätte trakiga ut ! I-lands problem ^^

Helgen i Bonheiden var inte sa farligt jobbig som jag trodde det skulle bli. Var ganska kul faktiskt med att fixa och halla pa med hästarna. Jag är allt-i-allo Jennie ;) Nanny, groom, taxi osv osv. Haha

Nu är snart tiden ute och jag har nu bara 2 timmar kvar att vänta, skooooj, eller inte.
Är nog ledig pa onsdag verkar det som, sa da kan jag uppdatera lite bättre. :)
Hoppas alla har det bra hemma! Saknar vissa  , Puss!

Kommentarer
Postat av: bella

ååh, vi saknar dig! kooooooooooom hem :) <3

2009-08-10 @ 20:56:48
URL: http://bellayeah.devote.se
Postat av: ANGELICA

saknar diiiiiiiiiiigggg :D snart dyker det upp en liten skoj sak i din brevlåda :PPPPP <3

2009-08-10 @ 21:02:21
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Emma P

jag hoppas du saknar mig och ballerina :) Jag saknar dig och våra ridturer <3 hoppas allt är bra

2009-08-17 @ 22:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0