Helgen

God Kväll

Dagen har bestått av städning, tvättning och bara ta det lugnt :) Precis ätit baguette til kvällsmat och nu är det Crackers, typ som rån, med ost och paprika, gott!
Jaja ..

I helgen har det varit tävling i Valkenswaard, var där på fredags morgonen och kollade när Frida hoppade sen hem direkt, för lilla Alwin hade feber.. Så han sov nätan resten av den dagen.. På kvällen hade vi svensk förfest innan vi stack ut. Det var trevligt :) Kom ut lite sent tycker jag, men det var kul ändå :)
Lördagen stannade jag och Alwin hemma och tog det lugnt, han mådde bättre och ingen feber, men lika bra att ta det lugnt :)
Söndagen åkte jag & Alwin dit vid 1-tiden, kollade på Henk när han hoppade derbyt med Tennesse, som han för övrigt vann.

Maja var med på Groom-hoppningen.

Henk & Maja diskuterar omhoppningen

Maja & Tennesse, ett ner i omhoppningen blev det för dem..
Fotona är orörda, har ju inget program/photoshop i denna datorn :(

Iaf, efter Majas hoppningen hjälpte jag till att packa in allt i lastbilen osv..
Sen tog jag och Maja en mexikanare som skulle jobba oh leta häst samtidigt här med oss hem, men han stack redan imorse.. Klent tycker jag.. Jaja..

Långt inlägg med bilder och allt, imponerande ;D
Nu börjar CSI Miami igen, ha det bra :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Marie Jeppsson

Kul för Maja, men vad innebär groom-hoppning?

2009-08-25 @ 21:42:51
Postat av: Sofie

Haha! vad menar du med deet? ;P

2009-08-26 @ 09:27:12
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gud va kul för henne :) och du, vill du ha ner mej vecka 44? ;)

2009-08-26 @ 10:29:27
Postat av: Hanna

Gud va kul för henne :) och du, vill du ha ner mej vecka 44? ;)

2009-08-26 @ 10:29:42
Postat av: Jennie

Marie: Groom är hästskötare, så hästskötarnas hoppning var hon med på :)



Hanna: Njaae ;) Haha, jodå, ska kolla med Frida också så det går bra! :)

2009-08-26 @ 14:34:56
URL: http://jensis.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hihi, tack :D Jadu, lite olika verkade det som.. Vet inte exakt ^^ Men det har med leveransen att göra i alla fall :) Typ sista steget innan allt skickas iväg :) Så det ska bli spännande :P



Så jag vet inte om jag hinner komma ner nu i september :S Om det blir för stressigt att fixa något innan den 14, eller vad säger du? :) Annars tänkte jag, om det inte går nu, att jag kan komma ner innan jul eller något och att vi åker hem tillsammans? :) <3

2009-08-27 @ 22:14:18
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja va bra, så blir det inte så stressigt nu :P Det hade dock varit jättekul att få komma ner nu med, men du lär ju vara kvar där i vinter med? :) Så kan man planera lite mer i tid :)



Hahah jasså det tycker du ;P Jo jag satt och sjöng och fjantade mig framför webcamen och då resulterar det i såna bilder ^^ Haha

2009-08-30 @ 17:14:19
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0