~Da

Sitter inne hos Frida o Henk och passar Alwin, eller ja, passa och passa.. Han sover och jag ar har for nagon maste ju vara det  :P Lyssnar lite pa musik och sitter vid datorn..

Vart lika varmt idag som det var igar, sa blev saklart stranden idag igen. Haarligt!
Och jag har lite bilder att visa nu med, pa stranden. Himla fin for att vara konstgjord eller hur man ska saga ^^


En del av stranden och Alwin som badar! :)

Imon borjar tavlingarna i Valkenswaard. Frida hoppar imon pa morgonen sa jag och Alwin foljer nog med och kollar. Jaa, annars finns det nog inte mycket mer att skriva..
Kram!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Glassigt jobb! (;

2009-08-22 @ 00:15:27
URL: http://ronnysdotter.blogg.se/
Postat av: lisa

jag saknar er......

men för er verkar allt flyta som vanligt ;)

hörs

2009-08-24 @ 21:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0