Dan före dan före dopparedan

Haaaallo!
Om ett dygn har jag nästan precis landat i Växjö! Svensk mark ;) Ska bli otroligt skönt o bara vara och träffa alla nära och kära :) Kommer ha fullt upp, men vad gör det ? :P

Nu lite update om vad som hänt de senaste dagarna. Visserligen inte allt för mycket men ändå!
Söndags kväll, hade vi filmmys inne hos Frida, kollade på Mio min mio och Wallander, åt godis så vi fick ont i magen osv ;)
Måndags, igår, inte allt för mkt, mer än det vanliga. Va ute i snön o lekte. Var väl sådär enligt Alwin, kallt o gick knappt o gå för det var så mycket snö :)


Idag började dagen som vanligt. Sen vid halv 3 körde vi Josse till flygplatsen, nu är hon hemma på jullov :P Sen körde jag o Frida vidare till IKEA, Leen Bakken osv.
Inne på Leen Bakken höll Frida både i Alwin och något hon skulle köpa, så jag slänger ur mig lite sådär halv smart.
"Ska jag ta dig elr Alwin?"
Hahaha, kul om jag hade bärt runt på Frida, vilken syn! Menade ju såklart den grejen hon skulle köpa, om jag skulle ta den eller Alwin.

Jaa, är väl det som hänt.
Imon blir det som vanligt, sen vid 2 kör jag och Chris till Weeze. Hennes flyg går 1,5 timme innan mitt så blir att jag får vänta gansa länge på mitt flyg. Men jaja, väntade på Maja i 4 timmar efter jag lämnat Lisa så det går nog bra! Shoppa lite i taxfreen kanske ;)

Nej nu står en dusch och packa färdigt högst på listan! Även kolla film med Chris :)
Hörs när vi hörs.
Annars....

GOD JUL!
(vår gran vi klädde igår, fin va ;D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0