3 december

Tänkte att det var dags att uppdatera, var ju i söndags sist. O då var det fest i Kupke, galet var det, galet.... Men kul! Lite bilder, från alla andra gånger vi vart där.

Jag &Josse

Sofia, Chris o jag

on the dancefloor

Tjaa, annars har det inte hänt jätte mycket sen i söndags, det vanliga typ. Skrattat huuur mycket som helst åt alla foton och allt som sa's (sades? ni fattar ?) i söndags, herregud jaa!

Imon fyller Josse år så då ska vi ha lite mys med henne, kanske ut en runda annars sparar vi det tills söndag ;) Tävling på söndag med för alla, får se om jag o Alwin följer med :)
Äh, vi hörs en annan gång! Kram-banan

Nu när jag skrev rubriken inser jag att det bara är 20 dagar tills jag besöker Sverige :D


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

det ska bli härligt att komma hem va? :D till din kära kusin i lilla mörrum!!!!!!!!!!! ;) <3

2009-12-03 @ 20:59:14
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Sofie

Ja detta är ju hopplöst, har blivit ännu värre idag :/ Men det är mer än en vecka till, så jag hinner nog bli frisk :)

Ja det ska bli kul o träffa dig med :P Ska jag ta med din present ner eller vill du ha den när du kommer hem? :)



Är det bara jag som inte ser några bilder i inlägget? :)

<3

2009-12-03 @ 22:53:13
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0