I'm hooooome

Då var julen över för detta året :) Tänkte skriva lite sammanfattat vad som har hänt..

I onsdags tog jag och Chris "Let it snow" till Weeze flygplats, snabbt inom McDonalds för lite mat. Sen vänta en bra stund på flygplatsen. Mitt flyg var först 25 minuter försenat men lyfte inte förren en timme senare än vi skulle gjort från början, men vad gör det? Jag kom ju hem iaf!
Köpte såklart lite godis osv i taxfreen också.
Och chris kläckte ur sig lite roligt också..
Fick en toblerone bit av henne, sen tar hon en med och inser att hennes läppar är torra.
"Jag kan inte fatta att mina läppar är så torra, jag smörjer ju in dem med after eight hela tiden!"
Hahaha, som vi skrattade.
Pappa hämtade iaf mig i Växjö sen körde vi hem, åt när vi kom hem. Och allt var som vanligt här! Så himla knäppt, vart iväg i ett halvt år och allt är nästan precis som jag stack, förutom att det var vinter nu o inte sommar ;)

Julafton igår börjades med en ridtur på älskade Ballerina med Hanna o Marie! Gud vad mysigt, rida i snön :) Lite skillnad mot nere i Holland, de var ju jätte håriga ;) Haha, men såklart jätte fina ändå! Hälsade på lilla Doris, som blivit stor. Missade Taggen! Får se till att träffa Hanna mer innan jag åker till mitt andra hem igen :)
Julafton firades hemma med familjen och farmor o morfar. Fick lite smått o gott och nödvändigheter.

En bild på Ballerina, från i våras - tror jag :b

Snart kommer Lina-Stina o Sara, så borde väl fixa iordning mig lite iaf. Ikväll blir det utgång i Karlshamn, var ett tag sedan ;) Men antar att det är som vanligt, haha ;)
Puss!


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

och imorgon ses viiiiiiiii :D <3

2009-12-25 @ 13:08:39
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Sofie

Det kommer säkert vara precis som vanligt! haha :P

2009-12-25 @ 14:02:08
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du MÅÅÅÅÅSTE träffa mig mer innan du åker ``hem´´ igen <3 =D

2009-12-26 @ 19:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0