Lördag.

Haft fullt upp idag, nästan iaf. Började med att bära in pellets, 4 pallar gånger jätte många säckar på 16 kg var, mina armar var helt slut efter det. Skrattade mest igenom mig allt och klagade. Never more!

Var hemma och åt och vilade lite sen upp till stallet, gav hästarna lunch hö och körde fast i deras leriga hage med skottkärran. Halkade hit och dit och var ren tur att jag inte trillade, haha hade ju vart lyckat om jag gjort det. Mockade och red sen en lång runda, så skönt :) Dock var Ballerina ganska jobbig i början, finns massa "läskiga" saker när hon är själv, stackarn ;)


Fortsätter med bubbel-bilder idag :)

Precis kollat på Melodifestivalen. af Ugglas låt "snälla snälla" var ju hemsk! Tacka vet jag Alcasar och Marie Serneholt. Vad tycker ni, om ni kollade ? :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Therese

SV: Ja det är den :) Okej, igår var jag med min pojkvän och tittade på Rosa pantern :) Den är såå bra :D Kram!

2009-02-08 @ 11:34:17
URL: http://curious.devote.se
Postat av: ANGELICA

finfin bild! liknar is lite gran ;)

PUUUUUZ <3

2009-02-08 @ 21:46:40
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0