Skola igen efter jullovet.

Första skoldagen avklarad & imon är jag ledig, woohu, skönt :b Dock ska jag in till körskolan och plugga teori sen ska jag nog ta och sola lite :)
Nästan precis kollat på P.S I love you någon som sett den filmen ? Riktigt fin och lite sorglig, eller är det bara jag som är mesig ^^

Imorse var det -13 när jag gick till bussen och sedan vidare till tåget. Trodde jag skulle frysa ihjäl men jag överlevde. Nu är det plusgrader, vädret är som det är. Är bättre att det är minus än att det bara blir blask utav snön.. Jag som inte hunnit fota ute i snön ännu, attans.
Jaja, hörs imon :) Puss.

Kommentarer
Postat av: Hanna

För det första har jag kollat filmen :) helt okei enligt mej :) och för det andra ska Emma också till körskolan imon och plugga så ni kanske ses där :)

2009-01-08 @ 21:43:12
Postat av: Sofie

Den filmen är verkligen hemsk, så nej du är nog inte mesig. Kanske isf att vi båda är det :P

2009-01-08 @ 21:44:56
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

jag lipade som bara den till den filmen! men bra är den :):)

puss <3<3

2009-01-08 @ 22:08:01
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0