Onsdag idag va ?


Alwin igår.

Är just nu typ helt själv på stället. De andra är iväg och kollar på hästar så jag är hemma själv med Alwin. Trött o uttråkad o jag ska laga mat ikväll med är det tänkt Lax, men fanns ingen dill i affären så vet inte hur detta ska sluta, får väl ta och hitta på med de kryddor vi har..

Annars händer det inte mycket här, samma saker görs hela tiden typ. Dock blir det tävling i helgen så då kommer man härifrån lite och får se lite annat, ska bli kul - om Alwin sköter sig förståss ;)

MTV är på och Alwin kollar intressant på musikvideon o klappar/bankar med till musiken, haha!

Nej ska nog gå ännu en runda nu eller gå upp till mitt o kolla kryddor eller något, haha ^^
Hoppas ni har det bra hemma o ha det så kul på Östersjö alla som ska dit.
KRam

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är ju så fruktansvärt söt den lilla ungen. :) och frästen så har ulrika frågat om jag vill rida en ponny åt henne, du vet den trolle som maja har ridit. Hon ska ju me till holland snart. Jag har dock inte sagt ja eller nej så du behöver ju inte prata om det ännu. Men tänkte att du skulle få veta i alla fall. :)

2009-07-18 @ 11:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0