Seg söndag

Idag har jag varit ledig, så skönt, hade aldrig orkat med och jobba idag.

Gårdagen började med stallet vid halv 6 sen vidare på någn liten tävling någonstans, Mortel tror jag det hette..
Sen igår kväll blev det fest och utgång, började ett ställe någonstans, gick vidare och sen när det stängde vid 3 kom någon på den brilljanta idén att vi kunde åka till Lommel i Belgien för där var det öppet längre, så ja, det gjorde vi då. Men var ingen bra musik där, men det funkade i någon timme.. Var hemma igen vid halv 6 imorse, lagom trött då kan jag säga..

Så idag har jag och Lisa kört runt lite i Veldhoven för att se om vi hittade till olika ställen, vilket vi gjorde - såklart ;) Sen blev det pizza, igen (!) och sen tillbaka till lägenheten där vi nu spenderat största delen i soffan framför en svart TV. Vart ute och gått har vi faktiskt också gjort, plågsamt.

Nu ska jag fixa till mina kläder, ligger slängda på golvet sen ska jag duscha och sova! God natt. Måste börja ta lite bilder, så tråkigt med bara text!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0