Tjuvkik


Såhär ser jag ut just nu, nu sticker i till BBelgien, hörs imon elr på tidag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du lilla Jennie. ``hörs imon elr på tidag´´ skriver du. Idag är det onsdag, inget inlägg och i mon är det TROSDAG! :O xP haha skojar bara :P <3 men du gör mej lite galen när jag inte får veta vad du gör :P

2009-07-29 @ 23:57:34
Postat av: Hanna

Du lilla Jennie. ``hörs imon elr på tidag´´ skriver du. Idag är det onsdag, inget inlägg och i mon är det TROSDAG! :O xP haha skojar bara :P <3 men du gör mej lite galen när jag inte får veta vad du gör :P

2009-07-30 @ 00:16:52
Postat av: Jenny

Haha ! Ja, jomen det får du säkert reda på tids nog ska du se ;)

2009-07-30 @ 00:22:19
URL: http://jennysvenssons.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hahahaha, nej Hanna. Idag är det Torsdag, inte Trosdag ;) men jaajaa, jag sa uppdatera.. jag ska bara orka ^^

2009-07-30 @ 07:55:36
URL: http://jensis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0