Torsdagen den 2 juli

Igår, torsdags, var det mockning o fodring först, halv 6 började = TRÖTT, sen passade jag Alwin. Åkte till Veldhoven och kollade i butiker med lisa och caroline, sen hem och fodra, göra sig i ordning sen åkte vi till Aachen, som ligger i Tyskland. Jätte stor tävling där, men vi var där "bara" som åskådare. Fast skönt det med.




Jag körde hem sen för jag drack nog minst, inte ens ett halvt glas öl, så äckligt tycker jag att öl är!
Var hemma vid halv 3 och upp sen igen vid halv 6, snacka om att jag var trött! Var så rött så det kändes om man var full eller något, hemskt.

Gick in o la mig och sov sendå alwin var os sin farmor så han behövde jag inte passa. Annars idag har Caroline åkt hem så lämnat henne på flygplatsen i Düsseldorf o sen kört hem, är inte så svårt att köra här, lite skillnad mot lilla karlshamn med 2 filer ;)
Nu är jag iaf hemma, sitter ute på en bänk, molnigt, lite blåsigt och svalt nu. Lite förvånande faktiskt, vart så himla varmt här hela veckan.

Nu ska jag ut o hjälpa till att fodra hästarna. Hörs imon. För ikväll ska jag och Lisa däcka framför tv'n med onyttig mat o godis!


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

det är ju carro i min klass!!! :OOO



miss u <3

2009-07-04 @ 00:15:29
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0