30 juni

Ja, vet inte vad jag ska skriva. Gör ju samma saker hela tiden typ. Mockning-frukost-passa alwin osv.

Imon ska vi gå upp tidiiigt! Så blir vi färdiga tidigare och sen skulle vi nog åka o bada, hoppas på att det blir av nu för är ju så himla varmt här att man nästan smälter bort..

Eller jo, en annan sak som har hänt är att jag, caroline o lisa åkte till ett shoppingcenter, ganska stort faktiskt. Köpte inget men testade en snygg klänning, vet inte om jag ångrar mig nu, men får väl köra dit en annan dag annars. Hade inte tid eller lust att kolla, är ju sp himla varmt! en var vi o handlade mat på AH..

Ska gå o lägga mig alldeles strax, ska brja tidigt som sagt. Hoppas allt är bra hemma! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0