måndag

Jaha, sista veckan nu. & studentveckan! Igår var det uppladdningsfest, var dock bara med på förfesten och drack inget då jag körde. Idag är det fulefesten, haha, det blir nog kul o se hur alla kommer se ut ^^

Men nu först ska jag hämta upp Hanna sen ska vi köra till Emma där jag ska fota henne, bal idag för henne :) Kameraväskan är packad så väntar bara in tiden nu..

Sweden Rock Festival är också över, var där alla dagarna, haha o det är ju inte ens min musiksmak direkt. ^^ Men jag ställer upp för Sofie ;) Men var kul ändå att lyssna på vissa band och träffa en massa folk :) Såg bl.a Europe, Hammerfall, In Flames, och sen några låtar på andra band.

Imon ska jag o sofie till karlskrona där Tojja tar studenten! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0