Jan Brink & Briar.

Nu kommer (äntligen?) delen med Jan Brink & Briar från Göteborgs Horse Show. Precis fixat bilderna lite så lika bra att jag skriver om det nu också :)

Jan Brink & Briar var ju höjdpunkten och den ryttaren man ville se i dressyren, han som gjorde att man satt kvar för att kolla. Redan innan han kom in på arenan började folk klappa händerna så när han väl kom in så blev det ännu mer applåder, och kamrorna blixtrade (de som inte visste att det var mycket smartare att ta utan blixt).

Det var så himla kul att kolla på, särskilt att det var deras sista tävling i Sverige innan Briar skulle pensioneras. Som sagt, jätte kul att kolla på :)
När hans program sedan var slut fick de stående ovationer, har för mig att speakern sa att det var 11 000 där på eftermiddagen. Det var mäktigt!

Bilderna får säga resten, är himla glad att vi åkte uppdär och kollade Lina :) Minne för livet, allt från horse showen, till shoppingen till vandrahemmet osv.

Bilder var det jaa..






:))

Kommentarer
Postat av: Hanna

DETTA VILLE JU JAG SETT! =O FUSKIS!

2009-03-15 @ 18:53:35
URL: http://haannaaaaaa.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

shit sikka bra bilder kusse ;D kommer du och lämnar duken idag? :) PUUUUUUUUUZZ <3

2009-03-16 @ 09:52:52
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Jennie

Vilka underbara hästar det var där!!

2009-03-16 @ 20:55:50
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-03-17 @ 15:49:38
Postat av: Jennie

Tack! :) Jo , förstpår hur du menar. Men gillar den posen, tycker det ser snyggt ut och det kändes "jag". Men för att det skulle vara en session hade jag valt bort ett par av bilderna, för att få mer varierade men i bloggen ville jag visa alla :)

2009-03-17 @ 19:26:14
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0