Snicksnack

God Kväll :)
Dagen har bestätt av slapp framför datorn, övningskörning, kurs och spelat Game Boy! Var hur länge sen som helst jag spelade det, Super Mario :) Är på typ sista banan och jag dör alltid när jag nästan klarat den, surt!
Jaja..

Jag har egentligen en massa saker att göra men jag orkar verkligen inte. Men får nog ta och börja skriva på naturen som ska in på tisdag eller onsdag, imon orkar jag nog inte då jag har praktik och kommer hem sent.
Sen har jag en hel del bilder jag ska skicka iväg på framkallning och sen vidare till en kund..
Ja, och sen har jag skaffat Facebook med. Inte för att jag förstår så mycket just nu men det löser sig nog, haha :)


Nu blir det dusch sen tårta :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Hihi, det var skitskoj! :D Jag brukar inte ha lätt för att snacka med vem som helst eller "släppa loss" men efter ett tag där så... xP

2009-03-01 @ 20:27:35
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0