Bilder från shopping

Studiedag idag som sagt, häärligt :)
Vart i stan en stund, shoppat lite osv. så härligt väder har det med varit! Sol, så att det värmde, skönt! Och nu är det mulet och blåser jag som hade tänkt ut och gå, men har tappat lusten lite ..

Jaja. Hade tänkt och visa lite jag köpt, från idag och från när jag och Lina var i Göteborg (jeansjackan och neråt), bättre sent än aldrig ;)

Chinos från Karl-Oskar & Kristina, lite mörkare IRL.

Böcker på bokrean, halva reapriset för de som vill veta :b Bokia.

Flätat hårband från Glitter. Frågan är behålla eller inte ?

Jeansjacka från Rut M.fl (Göteborg)

Stor, svart, plufsig tröja. Tror den blir fin till sommarkvällar :) Monki.

Tunika, Gina Tricot

T-shirt, Gina Tricot

Fransväska från Lindex, som många bloggare vill ha/har.

Även solglasögon från Beyond Retro, vanlig svart t-shirt från Monki och svart t-shirt med tryck från Gina Tricot. Som jag inte har bild på just nu men kanske fixar så det kommer in någon gång :)

Hugs!


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

shit vilka snygga köp!! och väskan, fyyyy dig ;) haha skojar. spara flätan!!!!!!! :D

vi måste ses snart btw :) PUUUUUUUZZ <3

2009-03-12 @ 20:26:06
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Linnea

Beställ ifrån adlibris! Jag fick alla 6 böckerna för bara 300:- :)

2009-03-13 @ 20:03:07
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Emelie

ett sånt hårband har jag också, det äger ju =)

2009-03-30 @ 21:42:18
URL: http://mligertmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0