Det är svårt och komma på rubrik.

Idag har jag än så länge vart uppe vid hopptävlingarna här och fotat lite, inte mycket då jag känner att jag börjar tröttna att fota alla som hoppar så tar bara vissa nu, typus :)

Nu funderar jag på att köra till Ronneby där Marie ska tävla med Ballerina i dressyr :) Har ändå inget annat att göra, eller jo, det har man ju alltid, men inget jag orkar göra. Så blir nog en tripp dit nu.
Kameran följer såklart med och bilder visas senare ikväll, har alla möjliga bilder i den nu. Gott och blandat helt enkelt.

Kram.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja, riktigt tråkigt! Men jag har beställt de mörkbruna nu iallafall så får jag hoppas att det blir bra :)



Ser fram emot bilderna :D

2009-05-09 @ 15:29:49
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: ANGELICA

håller med dig (om rubrikerna) ;) + att jag ser fram emot bilerna ;D PUSS <333

2009-05-09 @ 20:01:59
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0