Torsdag.

Hemskt dålig uppdatering nu i veckan. Men jaja.
Veckorna rusar fram! Imon är det 2 (!!) veckor tills jag tar studenten :D Helt galet vad tiden går snabbt.

Om lite mer än en timme ska jag köra och hämta Lina sen ska vi och resten av klassen till vår lärare och äta & så. Blir nog super :)

Till helgen kanske jag berättar en stor "hemlis" vissa kommer nog bli chockade, medans andra inte kmr bry sig lika mycket då de redan vet om det. Haha :P Jaja, är en stor förändring vill jag lova iaf! (Och ni som vet behöver ju inte avslöja heller :))

Hörs imon!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Hanna

JAG VET, JAG VET , JAG VET! xD hahaha <33

2009-05-28 @ 17:28:04
Postat av: Anonym

jag vet inte???? :O:O nej nu blir jag nyfiken din dummis ;) <333333

2009-05-28 @ 20:36:43
Postat av: Sofie

HIHIHIII! Jaaaag veet :D

2009-05-28 @ 22:19:34
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja det är superskönt! Vi har sommarlov i nästan 3 månader :)



Spännande med en hemlis, nu blir man ju nyfiken ;o

2009-05-30 @ 09:52:25
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0