Spending my day off with....

Tjaa!
Vart ledig idag. Har mest spenderat dagen i sängen och springa fram o tillbaka med tvätten.. Haft mkt o tvätta vill jag lova! Städat rummet o bäddat rent med ny kudde o täcke också ;)
Pratat med Sofie på skype har jag med gjort. Fler borde ha skype! Pratar knappt med några hemifrån längre, tråkigt. Men har man skype blir det inga dyra mobilräkningar, super bra :))


Nu håller jag på och gör mat, potatis, köttbullar, gräddsås o lingon! Goott!

Så vad har hänt sen sist..

Lördagskväll, auktion. Var ganska drygt, missade halva o auktionen var färdig vid halv 1 kanske. O vi stannade inte på festen o inga hästar blev köpta. Men det är ändå kul att man fått se hur det funkar.

Söndagen var det jobb.
Söndagkvällen var det Kupke. Skoj, som vanligt.
4 timmars sömn sen var det upp o mocka. Den dagen var inte kul, var så jävla trött!

På åndag kvällen kom Ulrika så igår var vi iväg o inhandlade div. saker. Bl.a. täcke o kudde till oss här inne =)

Hörs en annan dag gott folk. Kramkram!


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

jag har skype ;D hehe <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-11-25 @ 21:08:20
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0