10 OKTOBER

Det här med att uppdatera bloggen går inte så bra.. Men bättre med lite uppdatering än ingen alls!

Igår så hjälpte jag till lite i stallet innan jag skulle hämta Frida på flygplatsen, sen hämta Alwin hos in farmor. Dagen började med att Maja trillade av en ny häst, när hon skulle sitta upp utanför stallet. Sen red jag Guiness o jag trillade av! haha, hon gillar tydligen inte och möta andra hästar, så hon for iväg som en jävla kanon åt sidan så där hängde jag ett tag innan jag flög i backen.. Men bara att sitta upp igen, vr ju ändå lite komiskt att 2 trillat av på samma dag. :)

Idag sen så har det vart som vanligt, mockning sen Alwin. Jaa.
Just det, vi var ute och åt igår, jag, josse o maja :) Himla gott o mättande med både förrätt, huvudrätt och efterrätt. Men gott var det! Rullaade nästan ut från resturangen ;D

Imon är jag ledig så då ska jag börja med att sova ut! Sen äta en lång frukost och tillslut tvätta, städa lägenheten med Josse som också är ledig. Sen blir det nog utgång i Asten imon med :) Lovar att blogga mer imon:) KrAM

Kommentarer
Postat av: Marie

Men Jennie då, kan du inte hålla dig kvar på hästryggen, jag tror Ballerina har varit för snäll så du har inte övat :) Hoppas att du inte slog dig,, kul att du får rida lite. Kommer hem som värsta profset.

2009-10-12 @ 12:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0