nattinatti

Tänkte uppdatera lite snabbt för tror inte jag hinner imon.

Dagen igår, min 19 års dag. Ingen speciell ålder. Men ja..
Gårdagen som sagt.
Väcktes halv 8 av tre "pigga" tjejer som sjöng för mig, gulligt av dem! Fick paket också. Så öppnade deras + familjens. Bad-kit, böcker o  parfym-grejer.
Mockade och efter vi vr klara kom Kim med present. Snällt! Ja, sen blv det passning av Alwin som vanligt. Lunch med alla som födelsedagspresent till mig o Kim (som fyller idag, 20 år!) av Frida/FPH. Åt på St Tropez. Sen direkt efter det åkte jag o Frida, och Alwin såklart, ch kollade på hästar, en massa 2 och 3-åringar. Hem, duscha, fixa tacos med de andra + äta. Göra sig iordning sen stack vi ut till Eindhoven. En hel gata med massa pubar och dansställen. Kul!
Jo, var förresten i Veldhoven och kpte present till Kim med + tjokare leggings till mig :)

Blev ca 4,5 timmars sömn innan det ar dags för mockning o jobb igen.. Är trött nu, så ska sova!
Imon blir det som vanligt till 12-tiden. Då följer jag nog med till Asten och kollar när Frida o Christine tävlar och är kameraman/kvinna ;) På kvällen sticker vi sen till Asten  igen o festar, Majas sista söndag o då är de klart vi måste till Asten.

God natt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0