4 oktober

Igår hade jag tänkt uppdatera, satt här i min ensamhet från halv 4 på dagen. Innan dess hjälpte jag Kim i stallet, gick med hästar till o från skritten, red tre hästar, mockade o fixde osv. Vid 4 sen fodrade jag hö och blåste gårdsplanen, körde och handlade. Väntade in tiden till 6, fodrade kraft då. O sen gick jag in o satte mig vid datorn igen och funderade på om jag skulle laga mat, duscha eller städa först. Svåra beslut ;)
Men dååå (haha, värsta berättelsen!) fick jag sms av Josse som tyckte jag kunde komma til Moorsele, jovisst. In i duschen, slnga ner lite kläder tills idag, täcka o kudde och så Dennis. Sen var vi på väg, irrade lite för jag hittade inte den jävla skylten till Moorsele, men som jag gjorde tillslut, höll nästan på att ge upp o köra 2 timmar hem igen.
Kom fram o såg Henk hoppa Tennesee i omhoppningen, 2 ner, attans.
Iaf så fixade maja o josse i stallet, åt tårta och bullar till middag/kvällsmat. (Alwin fyllde ju 1 år igår!)

Fixade till oss sen gick vi till festen som var där, alltid fest på tävling, eller typ alltid. Igår var det de vill jag lova, men sen var det en 4* internationell tävling också :) Men det var kul, gick väl vid 3 halv 4. & Maja o Josse gick upp vid 6 & 7, haha. Jg är ledig idag så sov vidare till 9. Missade Henks första start, men jaja. Såg Frida o Flicka och sen Henk och Tennesee.
Körde hem o nu är jag här. Trött osv, men det är smällar man får ta.

Lite bilder..





1. Alwin gör fin min. 2. Visar alla fyra tänderna, haha.
3. Josse, jag o Maja igår. 4 & 5. Togs för några timmar sen, jag o Alwin
ska börja cykla, haha ;D Ulrika som fotat ;)

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

verkar ha fullt upp du jennie ;D hahaha. ta hand om dig <3 miiiiiiiss u

2009-10-04 @ 17:04:12
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Sofie

Haha nej jag blev inte så brunettig ^^ Inte så brunettig som jag ville iaf... Men nästa gång blir det mer! ;) Tror det var för att jag har blonda slingor innan och nu hade jag sån hemsk utväxt så det hade inte blivit bra om man bara tagit brun färg :) Du får se på bilderna ist ^^

2009-10-06 @ 20:43:15
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0