Mest hästsnack

God Kväll :)
Ska strax gå o lägga mig, en annan har ju skola imon. haha. Jaja, första lektionen imon, får hoppas det går bra.
Efter skolan ska jag lämna tillbaka några hyrfilmer, köpa tidningar till resan! Och sen hem o rida innan jag ska göra mig iordning för fest! Utflyttningsfest, istället för inflyttningsfesten som inte blev av ;P
Jag gillar att ha mycket o göra, blir knäpp v att bara gå hemma o knappt gör något, visst kan det vara skönt ibland, men bara ibland :)

Ska se om någon vill fota mig lite när jag rider imon, ganska bra, ser man hur dåligt man sitter osv ;) Dessutom har jag bestämt mig att efter Kreta börjar mitt nya liv, träning o hälsosamare. Börjar redan den 23 med dressyrlektion. Blir nog bra :)


Pigall

Natti

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tummen upp för nyttigare liv. Borde jag också anamma. Vilka drar du till Kreta med? Ha så kul iaf :D PUSS!

2010-08-17 @ 13:44:52
URL: http://josefinetapper.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0